mandag 8. september 2014

Lydighetskonkurranse 05.09.2014

Fredag kveld gikk vi lydighetskonkurranse her i Tromsø. 
Værgudene var ikke helt med oss, så jeg var temmelig spent på hvordan dette kom til å gå. 
Otto var veldig motivert og klar for konkurranse. 

Programmet gikk veldig bra. Vet jeg må jobbe mer med lineføring og fellesdekk. Stå under marsj kan egentlig Otto, men stresset fører greide å kommandere med feil kommando... og lineføringen gikk greit helt til jeg glemte å kommandere. Fort gjort å glemme noen ord og gjøre litt småfeil, men Otto var veldig flink og holder fin kontakt gjennom programmet. I fellesdekk tok han en liten seiersrunde ut av ringen etter å ha reist seg når det var ca 1 min og 57 sekunder igjen.... ;) Men alt i alt er jeg fornøyd og syns vi fikk flere gode karakterer! 

Tannvisning: 10 (koff. 1)
Fellesdekk: 0 (koff. 3)
Lineføring: 5 (koff.3)
Dekk fra holdt: 8,5 (koff.2)
Innkalling fra sitt: 9 (koff.2)
Stå under marsj: 0 (koff.2)
Fritt hopp over hinder: 9 (koff.2)
Kontroll over hunden på avstand: 8,5 (koff.2)
Helhetsintrykk: 7 (koff.3)

Totalt endte vi opp med 116 poeng, en 3.premie og 3. plass i klasse 1. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar